כחול 76 - אוקטובר 2018
אחרי החגים שמח לכולם, עכשיו יש לכם זמן לקרוא את כחול!

דף הבית > תחרויות שיט ומשטים > מד רד 2006 > 14.4.06 שעה 1510
14.4.06 שעה 1510

שלום לכולם,
דיווח ראשון מהים וכולם מתרגשים.
יצאנו ממרינה תל אביב בשעה 1315 ועברנו 15 מייל לערך.
הים נהדר והרוח קלילה. הרמנו את המפרשים לארוחת הצהריים ואכלנו את הקציצות הנהדרות והאורז של דינה. אין ספק שהכנת אוכל בבית ליום הראשון של כל הפלגה זה קלף מנצח. כנראה שהריח של האוכל היה מפתה כי מייד עם הוצאת האוכל לסיפון ראינו דולפין או שניים באופק. הם לא התקרבו אלינו אלא היו עסוקים בדברים אחרים. לאחר סיום האוכל צנחה לה הרוח וחזרנו למנוע. ארוע הפתיחה במרינה תל אביב היה מרשים: מלא ביאכטות ושייטים. המתח בבטן כולנו הלך ונבנה החל משעות הבוקר ובזמן ברכות שר התיירות ושגריר תורקיה היינו כבר על קוצים, קדימה לים! השקט והרוגע של איזי, איתן ונירית מסביב לנו גרם לנו להמתין בסבלנות לזינוק. היה מרשים מאוד לחכות ולראות את כל היאכטות יוצאות ביחד מהמרינה. אז אנחנו כבר בחוץ, והכל טוב. מסביב לנו הרבה יאכטות: המנוריה, טרה ג'ולי, דורה מר, פיקוויט ועוד הרבה אחרות. את רובן עדיין לא מזהים אבל לאט לאט נתרגל ונוכל לזהות. הצוות שלנו מתפקד נהדר: דרורה, ורדה, קתרין, דינה, נתנאל, שמואל, יוסי וגל. עדכון נוסף נעביר כשנגיע לפורט סעיד. עד אז שבת שלום לכולם. עוד 21 שעות לפורט סעיד...